Tom MacDonald - "Lethal Injection" (MAC LETHAL DISS)

  Peržiūros 8,188,699

Tom MacDonald

Prieš metus

SUBSCRIBE TO THIS CHANNEL & CONNECT W/ TOM MACDONALD!
FACEBOOK: TomMacDonaldO...
INSTAGRAM: hangovergang
TWITTER: IAmTomMacDonald
WEBSITE: www.hangovergang.com
SPOTIFY: spoti.fi/2H35BQR
iTUNES: apple.co/2BQucZO
BEAT PRODUCED BY JOSH PETRUCCIO
joshpetruccio99@gmail.com
joshpetruccio.beatstars.com
VIDEO SHOT by NOVA ROCKAFELLER
NovaRockafeller

Komentarai
Tom MacDonald
Tom MacDonald Prieš metus
THE NEW RESPONSE TO MAC LETHAL’S DISS JUST DROPPED ltpost.info/down/oGqPfqC02py2xp8/vaizdo-ra-as.html
jay
jay Prieš dieną
TOM MY MAN U A GOAT
Cleetus Woods
Cleetus Woods Prieš 6 dienų
@Gajendra Kadam g
MODESTAS GRIŽINAS
MODESTAS GRIŽINAS Prieš 16 dienų
Yeee
Donny Bereznak
Donny Bereznak Prieš 16 dienų
Who is Mac Lethal?
MODESTAS GRIŽINAS
MODESTAS GRIŽINAS Prieš 18 dienų
Lets Go
Jim Hunter
Jim Hunter Prieš 18 minučių
Damn .. I hope your stuff isnt satire because it is truth .. but I just watched a Mac video and it was awful ..his plan worked . I watched that god awful video .. never respond to that dumbass again ..
DAN19792
DAN19792 Prieš 3 val
YOU FUCKING LEGEND I love this and the new one you ripped him another arse hole 😂😂😂😂😂
ZybeZ
ZybeZ Prieš 11 val
Your diss tracks are lyrically some of the best I have ever heard, I don't even listen to rap that often, but this just shines!
Marquel Johnson
Marquel Johnson Prieš 12 val
I'm not Going To Out He Got Gas
Adrian Rodriguez
Adrian Rodriguez Prieš dieną
This guy is dogshit
casey poole
casey poole Prieš dieną
How u rap with icp and end up the biggest clown 💀
DAN19792
DAN19792 Prieš 2 dienas
Dude I never get bored of your stuff mate I never really liked mainstream rap hipo hop and all that shit its all about bling batches and shit well do you for doing you keep it going bro
Canadian_Ramger3 gaming
Canadian_Ramger3 gaming Prieš 2 dienas
Lol this reminds me of mgk and eminem lol but eminem won his beef lol
Leave me alone
Leave me alone Prieš 2 dienas
It's TomMacDonald bich 🔥🔥
MTcoiner
MTcoiner Prieš 2 dienas
Still one of the greatest manslaughters of all time.
NO NAME
NO NAME Prieš 3 dienas
Wow I've never heard of Mac lethal before this lol
B Nasty
B Nasty Prieš 3 dienas
Omg this shit is trash w
Joe Johnson
Joe Johnson Prieš 3 dienas
Tom does suck
mark dharene
mark dharene Prieš 2 dienas
Your face is rotten fuckin emo ass bastard
Rilwan Lawal
Rilwan Lawal Prieš 3 dienas
He didn’t even mention you name in the tweet. 🤦‍♂️
Brandon Kingery
Brandon Kingery Prieš 3 dienas
The shoulder shuck lmao
bill reilly
bill reilly Prieš 4 dienas
im 56 years old. not rap fan at all. im a dylan fan, rush, yes, pink floyd that my style music, but Tom wow you are awesome
Denay Howard
Denay Howard Prieš 4 dienas
🔥🔥🔥🔥💯
Jacob Logsdon
Jacob Logsdon Prieš 4 dienas
Bahahahahah. Bahahahah. Bahahaha. Salute!! Bahahaha. Killed him. Rest easy Ms. Leaturd
PlagueDoctor XBL
PlagueDoctor XBL Prieš 4 dienas
Bro. Im loving novas material early then later. Love all music but she got a back for it. Reminds me a small bit of Tom from rage against the machine on boy killin it
PlagueDoctor XBL
PlagueDoctor XBL Prieš 4 dienas
Fryi wasnt takin away from this track at all but shes killing it too like you my man
HARIS Guddoo123
HARIS Guddoo123 Prieš 4 dienas
Came from chen-k song freestyle 😍😍😍
Samantha D.
Samantha D. Prieš 5 dienų
Battle is back
Aims XVXV
Aims XVXV Prieš 5 dienų
Tom just keeps making lit songs
Joeys01
Joeys01 Prieš 5 dienų
You aint mainstream,you ain't underground, you a special brand of.. fuckin lame" 🤣🤣🤣
Kris Cardwell
Kris Cardwell Prieš 6 dienų
Best Diss ever,,....
Dev D
Dev D Prieš 6 dienų
LMFAO, a dude with nose ring calling other man queer ... irony died thousand deaths here
FUN WITH UMA
FUN WITH UMA Prieš 6 dienų
Best
Jess Ladd
Jess Ladd Prieš 6 dienų
This is what android users find when they searched for “Eminem/MGK diss tracks”.
monkey boi1978
monkey boi1978 Prieš 7 dienų
Were can I get a cd of your music bro keep it up you know your awsome cause you got haters lmao love it throwing fact in every song
monkey boi1978
monkey boi1978 Prieš 7 dienų
Love it
AbHi ShEk
AbHi ShEk Prieš 7 dienų
Anime : mgk vs Eminem Netflix adaptation : Tommy vs lethal
Graham Mitchell
Graham Mitchell Prieš 8 dienų
“We kept Lethal, but we lost MILLER.....Facts 💯💯💯💯
RSheen
RSheen Prieš 9 dienų
Tom Mcdonald had a farm, E-I-E-I-O
Marci Ochs
Marci Ochs Prieš 9 dienų
Tommmmm it's not just you I'm still getting comments about what I said think I got under his skin.
Jared Rakestraw
Jared Rakestraw Prieš 9 dienų
I know mac lethal. I've done photography in music outta kc and the midwest all my life. Just recently heard of this Tom dude. But yo, did he literally just end mac lethal career lol
Lilly Bug
Lilly Bug Prieš 10 dienų
lol i made fun of lethal hardy har
Oneshot Onekill
Oneshot Onekill Prieš 10 dienų
Look up satire 😁 bet Mac googled it after this.
eric clements
eric clements Prieš 5 dienų
😂
Ana Ana
Ana Ana Prieš 10 dienų
Who the fuck is that Mac Lethal?....more like Micro-soft ...hahaha small and soft....damn Im almost a rapper wooo.....youre just making people google him to see who he is..thus giving him any credit..just ignore the old man
Lil Klein
Lil Klein Prieš 10 dienų
Crazy how i found this nigga from a youtube ad lol
Mr. MAGA
Mr. MAGA Prieš 10 dienų
Damn, that was ruthless
Wendy Pine
Wendy Pine Prieš 10 dienų
ay yo for all yall talking shit he makes bank he can spit bars for the bitch who said he cant why dont go you rap wait yall cant
Rocky Balboa Garalhão Italiano
Rocky Balboa Garalhão Italiano Prieš 10 dienų
This was good shit
Shelly marshall
Shelly marshall Prieš 11 dienų
😁😅👊 It's Tom MacDonald Bitch! 😎💖💯
TCR Zed
TCR Zed Prieš 11 dienų
Bro u won so easy like dam
Trippylegit Gamer
Trippylegit Gamer Prieš 11 dienų
Hey Tom Can I have permission (Your Permission) to do reaction videos like these to your music/music videos and videos too. I’m asking because it’s polite and I also don’t want no more copyright issues any more. I have been having copyright issues with other things I have tried to post on LTpost before. So I’m paranoid. 😁 Love the music man
Gabriel Bird
Gabriel Bird Prieš 11 dienų
your the one to talk about a drug addiction. at least he has a good life. your 32 and still dont know how to get off the drugs.
Bella Deive
Bella Deive Prieš 11 dienų
And your assumption is based off what, exactly?
Gabriel Bird
Gabriel Bird Prieš 11 dienų
can we talk about how he was trying to ride the beat. A fucking deaf person could rap over this beat better than this methhead
Gabriel Bird
Gabriel Bird Prieš 11 dienų
its enemies not eminies
Gabriel Bird
Gabriel Bird Prieš 11 dienų
"cant write a song" he's a rapper not a nursery rhyme writer like you
Venzelli
Venzelli Prieš 11 dienų
this one was only a bait to make mac to say something, his 2nd diss was the real one
Gabriel Bird
Gabriel Bird Prieš 11 dienų
i would rather listen to one direction than this goofy ass, at least they know how to make something musical, this guy is just singing dr seuss poems
Gabriel Bird
Gabriel Bird Prieš 11 dienų
this dude is 7 years younger than mac, your acting like he 50 years older than you bro
CLASSICSHOELACES.
CLASSICSHOELACES. Prieš 10 dienų
@Gabriel Bird your shit at that too. All minor points that are opinions rather then facts.
Gabriel Bird
Gabriel Bird Prieš 10 dienų
@CLASSICSHOELACES. no I criticize songs as they play out
CLASSICSHOELACES.
CLASSICSHOELACES. Prieš 10 dienų
For fucks sake did he make you so pissed of that you wrote a goddammit article. Settle down snowflake.
canna gawd
canna gawd Prieš 11 dienų
were all opressed in a way not just black people
Brandon Tomalewski
Brandon Tomalewski Prieš 12 dienų
That shit was 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Savannah Ferraris
Savannah Ferraris Prieš 12 dienų
Me over here “who’s that?”
Farva Escobar
Farva Escobar Prieš 13 dienų
both of there shit is lame. White artists stay with the rock and country
HB Radke
HB Radke Prieš 13 dienų
Jesus tap dancing Christ I just found this dude. Yeah, yeah, late to the party. Give me a break I'm old AF. Great diss track. So many of the bars are custom targeted. The sign of somebody who does their homework. And damn! did somebody hit him in the head with a dictionary, thesaurus, and encyclopedia? (Look it up it was like Google in book form.) Masterful command of the language, flows as intricate a Swiss watch (its thing we used to use to tell time.) Hip hop needs more big brained rappers like him. Canadian too.
mizo mint
mizo mint Prieš 13 dienų
Who's Mac Lethal?
Christopher L Girard
Christopher L Girard Prieš 13 dienų
Tom I love your music, you are straight, nothing but what us consumers need ta hear, you don't need to lower yourself ta the bottom feeders, stay true,🤠
Belinda Welch
Belinda Welch Prieš 13 dienų
Haters gonna hate cuz they jealous and wish they were as awesome as you are!love you Tom
7Plus Us
7Plus Us Prieš 13 dienų
Alec Flynn
Alec Flynn Prieš 13 dienų
God what in holy hell have I stumbled upon, both of yall are fucking trash hahahahaha
Guys GotGame
Guys GotGame Prieš 13 dienų
Haha you just jealous he got more talent 😅
Rayan Harden
Rayan Harden Prieš 14 dienų
What does it mean garbage pls guys
Rick Fyhrie
Rick Fyhrie Prieš 14 dienų
Youre my bery best friend Love and support to the family.
Little Brother
Little Brother Prieš 14 dienų
i fucked a dog 10/10
Omegas Beast
Omegas Beast Prieš 14 dienų
Tom MacDonald beast mode
KlicxOfficial
KlicxOfficial Prieš 14 dienų
When you order Killshot on wish.
Blue collar Roughnecks
Blue collar Roughnecks Prieš 15 dienų
How do you kill someone twice. Tom, You are an abuser. 😂🤣😂🤣
John cunningham
John cunningham Prieš 15 dienų
☠️
Moesha Mae
Moesha Mae Prieš 16 dienų
Who the hell is mac lethal?
Credlord
Credlord Prieš 15 dienų
He's a youtuber focusing around the styles of rapping. ngl i never heard of him before Tom made this disstrack.
C K
C K Prieš 16 dienų
FINISH HIM...
ToxicToons13
ToxicToons13 Prieš 16 dienų
The weakest diss track ever.
Zach Hackett
Zach Hackett Prieš 16 dienų
Fuck rnr tiew
Smokey Bear
Smokey Bear Prieš 16 dienų
Just keeps getting better like fine wine
Martin Jarrell
Martin Jarrell Prieš 16 dienų
Dude .. I don't give an actual fuck hope hold this is... This is the worst thing since apartheid...
Ronin Kenshi15
Ronin Kenshi15 Prieš 16 dienų
How the hell does Mac say you dissed his daughter when you didn’t in any way, people are stupid.
Amrit Singh
Amrit Singh Prieš 16 dienų
who the fuck is mac lethal
G4NEDUCK94 yt
G4NEDUCK94 yt Prieš 16 dienų
Come on mac dont let him treat u like dat
katieburdy sunshine
katieburdy sunshine Prieš 17 dienų
mac who?
Ova Comway
Ova Comway Prieš 17 dienų
Wow
Corbin Matthew
Corbin Matthew Prieš 17 dienų
Dammmmnn
CPVlogs
CPVlogs Prieš 17 dienų
LOL!
MERCED CA. 209
MERCED CA. 209 Prieš 17 dienų
KILLED IT 😂
MERCED CA. 209
MERCED CA. 209 Prieš 17 dienų
✔️✔️✔️
Devin Ray
Devin Ray Prieš 18 dienų
DAMN... WE LOST MILLER AND KEPT LETHAL......
CCJ _GAMEZ
CCJ _GAMEZ Prieš 18 dienų
Good rime and song
Derrick Collins aka Royal
Derrick Collins aka Royal Prieš 19 dienų
Dude shit go hard hell yea
Shawn Brooks
Shawn Brooks Prieš 19 dienų
Commenting for the algorithm
Jeston
Jeston Prieš 20 dienų
I couldn’t stop looking at his gap 😭😂😭😂😭 rip lethal 😂😭😂
shawnwhite08sw
shawnwhite08sw Prieš 20 dienų
Next eminem
Ryan Money
Ryan Money Prieš 20 dienų
Who the fuck is mac lethal tho comin like hes bad lmfao
Dagger
Dagger Prieš 20 dienų
its funny that mgk tried to lure eminem in like tom did except mgk made a mistake because he challenged the wrong person
scott zyvonoski
scott zyvonoski Prieš 20 dienų
I know I'm all late but real talk I didn't know who mac lethal was till this video just saying. U know late n shit
Q till I Die
Q till I Die Prieš 20 dienų
Who is mac lethal?
Andree Chardon
Andree Chardon Prieš 22 dienas
Is this one of the Olsen twins?
Brandy Bell
Brandy Bell Prieš 22 dienas
Tom's a legend!!!
Ty C
Ty C Prieš 22 dienas
Nothing about Mac is a rapper. He can talk fast but he’s not a rapper. He has less flow than a clogged drain
Marci Ochs
Marci Ochs Prieš 22 dienas
Everytime time I here this tom, Tom, your audience is not just the younger generation it us old f to ,so when you're treading on these piss ants , leave us out of it son
Nick Coates
Nick Coates Prieš 23 dienas
Never herd of mac
Thomas Vanweeghel
Thomas Vanweeghel Prieš 23 dienas
Hey!...What's wrong with stroke face?...It's a real problem that i have 😂...
Tom MacDonald - "NO LIVES MATTER"
03:13
Tom MacDonald
Peržiūros 4,6mln
KAIP VEIKIA ŠIS TIKTOK FILTRAS?
8:03
PildykLT
Peržiūros 23tūkst.
Tom MacDonald - "The Music Industry"
03:44
Tom MacDonald
Peržiūros 2,7mln
Tom MacDonald - Trying To Kill Me
03:55
Tom MacDonald
Peržiūros 5mln
KILLSHOT [Official Audio]
04:14
EminemMusic
Peržiūros 368mln
Tom MacDonald - "I Wish"
03:35
Tom MacDonald
Peržiūros 6mln
Tom MacDonald - "People So Stupid"
03:02
Tom MacDonald
Peržiūros 10mln
Tom MacDonald - "The Way I Am" (EMINEM REMIX)
03:36
KAIP VEIKIA ŠIS TIKTOK FILTRAS?
8:03
PildykLT
Peržiūros 23tūkst.
BTS (방탄소년단) 'Life Goes On' Official MV
3:51
Big Hit Labels
Peržiūros 146mln
Shawn Mendes, Justin Bieber - Monster
3:04
ShawnMendesVEVO
Peržiūros 36mln
Harry Styles - Golden (Official Video)
3:30
HarryStylesVEVO
Peržiūros 57mln
Justin Bieber - Holy (Acoustic) ft. Chance The Rapper
3:27