Welcome To The World

  Peržiūros 2,725,453

Roman Atwood Vlogs

Roman Atwood Vlogs

Prieš 5 dienų

Thank you so much for the warm welcome of our new baby. We love you.
Subscribe: bit.ly/SubToRoman

Follow Roman Atwood:
Twitter: romanatwood
Instagram: romanatwood
Follow Brittney:
Twitter: _Little_Britt_
Instagram: BrittneyAtwood

Smile More Store: RomanAtwood.com

Watch More Roman Atwood:
Daily Vlogs: ltpost.info/slow/PLItZ1aGL8ScA4RNpVQVekAv2AaNUMQWfi.html
Popular Videos: ltpost.info/slow/PLItZ1aGL8ScDPCi1yw-ZH_51vGZazpv7w.html
Trips: ltpost.infoplaylists?view=50&sort=dd&shelf_id=11
Latest Uploads: ltpost.info/slow/PLItZ1aGL8ScArc7A-QTq8BpArqliaRCwD.html

Send Mail To:
PO BOX 787
Thornville Ohio
43076

This is my life as a Father to my sons Noah and Kane and our new baby girl, along with my Wife Brittney in Ohio. I’ve made pranks on LTpost since 2010 and vlogs since 2013. This channel is family-friendly and kid-friendly, so everyone can join in on the fun! I love you all! Roman soldiers baby!

Komentarai
DIRT TRAIL
DIRT TRAIL Prieš 4 val
Sorry but you are looking pretty old
Spencer Hall
Spencer Hall Prieš 4 val
Bruh I didn’t even know she was pregnant again
CouldCareLess_
CouldCareLess_ Prieš 4 val
awe! congrats
omarteaga
omarteaga Prieš 4 val
Ayeeeeee
EliTheEgg
EliTheEgg Prieš 4 val
u know what makes me sad that roman is getting older and knox is gonna grow up and only spend idk how many years with roman
Alex Weinheimer
Alex Weinheimer Prieš 4 val
Dj Khalid anotha one
Jorge Rivera
Jorge Rivera Prieš 4 val
Congratulations 🎉 to both of you guy's and welcome to the world 🌎 Knox.
Omar Ali Tariq
Omar Ali Tariq Prieš 4 val
Congratulations on your 256th kid
Sulli 123 4
Sulli 123 4 Prieš 4 val
I love your videos
DJ Dyegon
DJ Dyegon Prieš 4 val
Aww so cute congrats
Evan brown
Evan brown Prieš 4 val
Omg your back
Gamal azab
Gamal azab Prieš 4 val
❤️
Lil Japes
Lil Japes Prieš 4 val
knox LMFAOFAOF=
hyze_Renegades _-18
hyze_Renegades _-18 Prieš 4 val
2 years later: we had another kid
Niko
Niko Prieš 5 val
Congrats 👏🏼
Dropzy -_-
Dropzy -_- Prieš 5 val
Knox the Box
Payton Mcbride
Payton Mcbride Prieš 5 val
congrats romanatwood
Steven Freislich
Steven Freislich Prieš 5 val
Wow I love this man ....just his voice makes my day . Congrats Mr/Mrs Atwood
Tia Heide
Tia Heide Prieš 5 val
Congratulations!!
Jeremiah Swope
Jeremiah Swope Prieš 5 val
again? really?
FireKicks
FireKicks Prieš 5 val
Welcome to the world Knox!
lil laith
lil laith Prieš 5 val
imagine spawning in to life a roman atwood is your dad
tim zuidenga
tim zuidenga Prieš 5 val
😍🍼🍼🍼🍼🚑🧸🧸🎊🎈🎊🎈
Leonie Kelly
Leonie Kelly Prieš 5 val
How does she look that good after giving birth she soo pretty with out make up ❤️
King_zeno
King_zeno Prieš 5 val
I hope ur mom is okay up in heaven
Ivo Pitonak
Ivo Pitonak Prieš 5 val
Congratulatiooooons! You're awesome ! Sending warm hugs
Sandy Anderson
Sandy Anderson Prieš 5 val
I am happy they are posting again
Kev Smith
Kev Smith Prieš 5 val
10:01. Hmmm.
King_zeno
King_zeno Prieš 5 val
All of u look so different
Brody Heydon
Brody Heydon Prieš 5 val
That baby gonna be chewing on plastic
serdy ximi
serdy ximi Prieš 5 val
“The heart of man plans his way, but the Lord establishes his steps.” ‭‭Proverbs‬ ‭16:9‬ ‭ESV‬‬
thomas brafford2005
thomas brafford2005 Prieš 5 val
Will you be posting more
Hitless_
Hitless_ Prieš 5 val
Welcome to the fam Knox. Can’t wait to see you in the upcoming future blogs
thomas brafford2005
thomas brafford2005 Prieš 5 val
I am so glad you are back
serdy ximi
serdy ximi Prieš 5 val
Congrats to the whole family! Love yall!
Hitless_
Hitless_ Prieš 5 val
He’s back
Bryce Woods
Bryce Woods Prieš 5 val
I was thinking of baby names because my sister is pregnant and Knox is the name that came to my mind
Manga Fox
Manga Fox Prieš 5 val
AHHHH OMG I LOVE THE NAME KNOX! THATS THE NAME I WANT IF I EVER HAVE A BOY TOO OMG! CONGRATS 🎊🎉
fadi toma
fadi toma Prieš 5 val
Congratulations
Lukas Chandler
Lukas Chandler Prieš 5 val
Man I miss yall
Dhana Khei
Dhana Khei Prieš 5 val
Welcome Knox!!! Love from Shreveport Louisiana 💕💕
Drew Rappoport
Drew Rappoport Prieš 5 val
same Birthday just 17 years apart
Brian Stirk
Brian Stirk Prieš 5 val
Hey guys go glad to see you guys are okay and congratulations with the newest member to your family
Emma Card
Emma Card Prieš 5 val
why haven’t i been getting notifications 😭
SuperJamez1992
SuperJamez1992 Prieš 5 val
Dude, he’s a hunk. Congrats to both of you and all the new siblings. Hope y’all all the best.
BRENDAN copster
BRENDAN copster Prieš 5 val
Congrats again guys
LucasSteersTV
LucasSteersTV Prieš 5 val
Glory to God in the highest! God couldn’t have picked a better family to give this baby!
Hell Cat9900
Hell Cat9900 Prieš 5 val
AYYYYY CONGRATULATIONS
hallam sherlock
hallam sherlock Prieš 5 val
Congratulations to the both of you
ChampionBran
ChampionBran Prieš 5 val
Congrats to the whole family! Love yall!
Brayden.Brush.25
Brayden.Brush.25 Prieš 5 val
waiiiiiiiit a minute
Isabel
Isabel Prieš 5 val
Last time I clicked this fast on a video was when Cora was born🥺 Congratulations to you and your family! 🤍
Trujillo Trujillo
Trujillo Trujillo Prieš 6 val
Damn a other kid 😭
Gage Groff
Gage Groff Prieš 6 val
Congratulations you guys!!
Mike Statile
Mike Statile Prieš 6 val
He posted!!!🥳🥳🥳
francisco landin
francisco landin Prieš 6 val
I guess I'm just to tough to cry
Carmen
Carmen Prieš 6 val
Congrats guys
Gayla Brown
Gayla Brown Prieš 6 val
Congratulations @Attwood Family! He is so handsome!!!
michael schmid
michael schmid Prieš 6 val
blessings to your evergrowing family :)
Dakota Dark
Dakota Dark Prieš 6 val
Congratulations on the new family member
Sparklerific Survivors
Sparklerific Survivors Prieš 6 val
Congrats you guys! So happy for you all. ✨✨
Joel N
Joel N Prieš 6 val
omg your back
SpideyFuture
SpideyFuture Prieš 6 val
WHAT THE FUCK ANOTHER ONE!!!!!!!!
Zac Flipz
Zac Flipz Prieš 6 val
I know time been rough but y'all should do the vlogs where y'all do fun and crazy projects with the family, for instance, the slip and slide
Natalie Stubblefield
Natalie Stubblefield Prieš 6 val
Congratulations 🎈 👏 I'm so happy for you all
Jada Thomton
Jada Thomton Prieš 6 val
Awww so cute!
Jayden robinson
Jayden robinson Prieš 6 val
been watching you since 7th grade now i’m graduating high school i’m so happy i have been here to see the parts of ur life u have put on here welcome to the world knox atwood
Noah McCaffery
Noah McCaffery Prieš 6 val
This made me smile !!!!!!
Kaiya
Kaiya Prieš 6 val
☠ I missed this much for the past 2-3 yrs without watching yall
Bea Hernandez
Bea Hernandez Prieš 6 val
I don’t think I’ve ever clicked on a video sooo fast congratulations guys 🥺♥️
bro ttention
bro ttention Prieš 6 val
ROMAN ATWOOOOD
kieran wiggins
kieran wiggins Prieš 6 val
Great great news top family smile more always
Mela Cosplay
Mela Cosplay Prieš 6 val
i’m so happy right now omg congrats😭💖
Usher Rizvi
Usher Rizvi Prieš 6 val
CONGRATS !!!🍾 🎉
Karlie Malone
Karlie Malone Prieš 6 val
WHEN I SAW THIS POP UP ON MY REC I CLICKED SO FAST
Анна Зарецкая
Анна Зарецкая Prieš 6 val
Congratulations!!!
Raphael D
Raphael D Prieš 6 val
Nice to meet you Knox 😊
fluffy_gamer999
fluffy_gamer999 Prieš 6 val
PLEASE START DAILY VLOGGING🥺
buzzaway123
buzzaway123 Prieš 6 val
Thank you so much for sharing such an intimate and beautiful moment in your lives
Audrik Orona
Audrik Orona Prieš 6 val
I miss the vlogs :(
Kelsey D
Kelsey D Prieš 7 val
Crazy!! My baby was born on the 6th also and my labor looked pretty similar to brits!! Lol
Griffin Mangel
Griffin Mangel Prieš 7 val
and now there will be no video for 3 months or longer
Kamryn Coauette
Kamryn Coauette Prieš 7 val
Omg he was born on my birthday!
Taylor Ann Rodamaker
Taylor Ann Rodamaker Prieš 7 val
He's gonna be a mini Knoxville lol
Andrew Bullen
Andrew Bullen Prieš 7 val
You guys are mean for disliking his videos he is a good person
Colton Tipton
Colton Tipton Prieš 7 val
I feel so bad bc I just say this today and I never miss a video of yalls. Congrats thou!!
Chris Fagan
Chris Fagan Prieš 7 val
Congratulations!!!!!! Love you guys!!
KRUNT DA2
KRUNT DA2 Prieš 7 val
Congrats roman 🥺
ArschBulette
ArschBulette Prieš 7 val
So happy to see no freakin masks on you and your baby, like they do in europe. They are trippin here. S.O.S
Chloe
Chloe Prieš 6 val
Kids under 2 can’t wear masks here
CB Tyler04
CB Tyler04 Prieš 7 val
It seems like a dog name
Ryder Wiggins
Ryder Wiggins Prieš 7 val
Can you please do a update you don’t have to if you don’t want to but I would like you to come back to LTpost I’ve been watching you ever since I was five and now I am 12 I love your guises videos and I was sad when you guys stopped making them
Tags_Nick
Tags_Nick Prieš 7 val
but congrats anyways:)
IamAlly
IamAlly Prieš 7 val
Cutest baby ❤️
Tags_Nick
Tags_Nick Prieš 7 val
How many more babies do yall want
Renato Alvarez
Renato Alvarez Prieš 7 val
Another one 😳😁😁😁😁
Melano Eefea
Melano Eefea Prieš 7 val
Where’s your mom she’s not seeing the kid ?
Tulip Biru
Tulip Biru Prieš 7 val
Knox knox who's there..johnny..johnny who.. Johnny knoxville
Juice
Juice Prieš 7 val
Roman Atwood is so amazing And legendary 🤝🤝🤝🤝🤝
Okayish Stoners
Okayish Stoners Prieš 7 val
im not crying
diana martinez
diana martinez Prieš 7 val
omg im so happy for yall!!!, love the name
Cynthia Lagunas
Cynthia Lagunas Prieš 7 val
Love 🖤🥺
Bali and why everyone is crazy about it. Big Episode.
1:02:15
Антон Птушкин
Peržiūros 16mln
Glitterbomb 3.0 vs. Porch Pirates
22:11
Mark Rober
Peržiūros 25mln
I Uber’d People And Let Them Keep The Car
14:11
I Bought Everything In 5 Stores
14:14
MrBeast
Peržiūros 29mln
If You Build a House, I'll Pay For It!
10:10
MrBeast Gaming
Peržiūros 22mln
Sank My New Golf Cart!! ( ICE WATER )
14:16
Roman Atwood Vlogs
Peržiūros 1,3mln
I Adopted EVERY Dog In A Dog Shelter
16:04
MrBeast
Peržiūros 52mln
MEET MY NEW 1200 WHP SUPERCAR! *9 months in the making*
15:02
DailyDrivenExotics
Peržiūros 630tūkst.
LaMelo Ball Posts First Triple-Double At Age 19
4:45
Bleacher Report
Peržiūros 1,2mln
No Easy Buckets | Shaqtin’ A Fool Episode 4
2:15
NBA on TNT
Peržiūros 332tūkst.
Samsung Galaxy S21 Ultra Impressions: Redemption Time!
9:32
Flying RC Car
9:17
Dude Perfect
Peržiūros 8mln